Blijf alert
Gemeente RotterdamDe gemeente Rotterdam wil privacygevoelige informatie beter beschermen. Daarom is de gemeente gestart met de campagne ‘Blijf Alert’ onder medewerkers. Met deze campagne worden medewerkers opgeroepen om oplettend met gevoelige informatie om te gaan.
Bewustwordingscampagne
Voor de interne bewustwordingscampagne ‘Blijf alert’ van de gemeente Rotterdam waren middelen nodig in de Rotterdamse huisstijl. zootz mocht deze middelen te maken.
Campagne in Rotterdam huisstijl
Een bestaande campagnestijl en -elementen waren ontwikkeld voor een landelijke campagne. Aan ons om deze om te zetten naar de Rotterdamse huisstijl. We hebben gezocht naar een geschikte combinatie van de op fotografie gebaseerde uitstraling van de Rotterdamse huisstijl en de op illustraties gebaseerde campagnestijl. De resultaten waren in De Rotterdam en op het Timmerhuis te zien onder andere als posters, post-is, factsheets en muismatten.
Communicatiemiddelen
• Posters
• Roll-up banners
• Staande en liggende schermen
• Post-is
• Factsheets
• Muismat
• En meer
Onze inzet
• Ontwerp in Rotterdamse huisstijl
Benieuwd of we ook iets voor jou kunnen betekenen? Kom bij ons langs voor een kop koffie en een goed gesprek.