Urban Interest – Parklane Residences
Vaste ingrediënten
Vanuit de DPI zit vastgoed in onze genen. Elk project verdient zijn eigen specifieke aanpak. Het project, de omgeving en de doelgroep zijn altijd de vaste ingrediënten.
Ervaring
Sinds 2002 heeft zootz al meer dan 150 vastgoedprojecten doorlopen. We spreken dan ook de taal van de ontwikkelaar, makelaar en architect. Maar veel belangrijker: als marketing- en communicatieprofessionals weten wij de doelgroep(en) te vinden én in beweging te krijgen. Creativiteit en inventiviteit zijn hierbij minstens zo belangrijk als inzicht, kennis en ervaring.
Neusje van de zalm
Gebaande paden zijn er niet voor niets en worden door ons ook niet geschuwd. Maar wij kijken graag verder dan onze neus lang is, steken die neus met gemak ergens in en halen geregeld – met onze plek aan de haven – een frisse neus… dat vertaalt zich in onze campagne-aanpak: geen project is hetzelfde, onze campagnes daardoor ook niet.