Promotie en online educatie
Perfetti van MellePerfetti van Melle produceert verschillende merken snoep en kauwgum. Voor de merken Mentos en Chupa Chups ontwikkelden wij verschillende promotiecampagnes, beursmateriaal en een online educatievideo.
Opvallen in duty free shops
Hoe val je op tussen alle producten in de duty free shops op vliegvelden? Met deze vraag kwam Perfetti van Melle bij ons. Wij gingen aan de slag met de Mentos-campagne ‘Say Hello’. We bedachten een selfie wall waar bezoekers op de foto konden gaan met hun favoriete Mentos-kreet: ‘Say Mentooos’ of ‘Smile we’re at Mentos’. Dit leverde mooie plaatjes op!
Promotiemateriaal voor op de beurs
Naast materiaal voor de shops ontwikkelden we ook materiaal voor op de beurs. Opvallen tussen de concurrent deed Mentos met de holobox, waarin het nieuwe Mentos-blik werd tentoongesteld. Een bijzondere manier om een nieuw product onder de aandacht te brengen. Ook ontwikkelden we een touchtafel met games. We bedachten de verschillende spelletjes (waaronder de bubble mentos-shooter) en deden hiervoor het ontwerp en ontwikkelden de games.
Online educatie
Naast promotiemateriaal ontwikkelden we ook educatiemateriaal. Personeel van de duty free shops werd met een online educatievideo getraind in de verkoop van de verschillende producten. Belangrijk was dat de video voor alle verkopers over de hele wereld te begrijpen was. Een mooie uitdaging! We bedachten een concept, schreven het script en castten een acteur. Vervolgens filmden we in de studio en bewerkten we de video na. Het resultaat: een begrijpelijke én leuke video voor landen wereldwijd!
Communicatiemiddelen
• Touchtafel Cannes 2018, inclusief games
• Online Education Travelshops
• Mentos Totebags
• Selfie Wall
• Holobox Cannes 2017
• Wereldwijde mailing
Onze inzet
• Advies
• Concept
• Filmopnames
• Ontwerp
• Projectmanagement
Benieuwd of we ook iets voor jou kunnen betekenen? Kom bij ons langs voor een kop koffie en een goed gesprek.