Hou van je huis

Gemeente Den Haag

De campagne ‘Hou van je huis’ maakt duurzaam woningonderhoud behapbaar. In 2015 werd het merk ‘Hou van je huis’ gelanceerd om de veelheid aan duurzame initiatieven in Den Haag te verbinden. zootz is ruim drie jaar betrokken bij dit mooie project.

Merk voor duurzaam woningonderhoud
‘Hou van je huis’ is een initiatief van de gemeente Den Haag. Maar als merk staat het op zichzelf, om zo dichter bij de bewoners te kunnen komen. Met onder meer outdoor-, tramreclame en advertenties werd het merk geladen. Belangrijke kernwaarden voor ‘Hou van je huis’ zijn: alle partijen praten op dezelfde manier over hetzelfde onderwerp laten praten, aanbieden van hapklare brokken informatie om duurzaamheid zo concreet mogelijk te maken en tot slot zoveel mogelijk aanhaken bij wijkinitiatieven en organiseren van wijkevenementen.

Duurzame initiatieven onder één paraplu
Met de campagne ‘Hou van je huis’ wordt aandacht gegeven aan het behapbaar maken van duurzaam woningonderhoud. Het merk is gelanceerd om de veelheid aan duurzame initiatieven in Den Haag te verbinden onder één paraplu. Sinds 2016 is Hou van je huis is aanwezig op beurzen, wijkevents, acties en in meerdere pop-up stores.

4.000 woningverbeteringen per jaar
De pop-up stores op verschillende locaties in Den Haag zijn een groot succes. Ze hebben als doel het team, actieve bewoners en betrokken bedrijven een thuisbasis te geven. De pop-up stores hebben inmiddels meer dan 1.500 bezoekers gehad. Het doel van 4.000 woningverbeteringen per jaar wordt ruim gehaald.

Communicatiemiddelen
• Campagnes
• Beursmateriaal
• Advertenties
• Posters
• Banners
• Folders
• Uitnodigingen
• en meer..

Onze inzet
• Strategie
• Ontwerp
• Projectmanagement

 

Benieuwd of we ook iets voor jou kunnen betekenen? Kom bij ons langs voor een kop koffie en een goed gesprek.