Eigen baas: een zee aan kansen!

Gemeente Den Haag

Den Haag werkt. Is dag en nacht in touw. In weer en wind. Voor- en tegenspoed. 25.000 Hagenaars die voor zichzelf werken. Aan grootse plannen of de dagelijkse praktijk. Stoere vrouwen, vrije jongens. Eigen baas. Zelfstandig, met zelfvertrouwen. Dit zijn de mensen die hun eigen toekomst uitstippelen en niet terugdeinzen voor onzekerheid. Echte ondernemers die met hun handen werken, hun hoofd en hun hart. Ingewikkeld werk, bijzonder werk, mooi of verrassend werk. Achter de schermen, op podia, tussen de mensen of heerlijk buiten in onze mooie stad. Dienstbaar aan anderen. Creatief, energiek en ervaren. Eigen baas: een zee aan kansen.

De campagne ‘de kracht van de Haagse zzp’er: een zee aan kansen!’ bestaat uit inspiratiesessies en webinars over hoe je beter kunt samenwerken, een goede pitch kunt maken of social media kunt inzetten. Voor de gemeente Den Haag en Kamer van Koophandel organiseerde zootz een tweetal evenementen en maakte samen met DPI enkele video’s voor alle Haagse ondernemers. Het eerste evenement vond plaats op maandagavond 26 oktober 2015 in de Cabellero Fabriek en bestond uit een zestal inspiratiesessies. Bij het tweede evenement lag de nadruk op netwerken en samenwerken. Deze werd gehouden op zaterdagavond 19 maart 2016 in het Atrium. Aanwezigen gingen in kleine groepen kennis, ervaringen en contacten delen op basis van concrete vragen. Naast deze groepssessie kon je informatie inwinnen op de informatiemarkt en/of persoonlijk advies inwinnen bij specialisten op het gebied van social en online media, marketing & communicatie, financiën, netwerk, huisvesting, fiscaliteit, etc.