Vastgoed, welke smaak wilt u?

Vanuit de DPI-holding zit vastgoed in onze genen. Elk project verdient zijn eigen specifieke aanpak. Hierbij zijn het project, de omgeving en de doelgroep de vaste ingrediënten.

Met meer dan 150 vastgoedprojecten – gemiddeld minimaal 1 vastgoedproject per maand – heeft zootz sinds haar oprichting in 2002 haar steentje bijgedragen. Als vastgoed specialist spreken wij de taal van de ontwikkelaar, makelaar en architect. Maar veel belangrijker: als marketing- en communicatie-professionals weten wij de doelgroep(en) te vinden én in beweging te krijgen. Creativiteit en inventiviteit zijn hierbij minstens zo belangrijk als inzicht, kennis en ervaring.

Gebaande paden zijn er niet voor niets en worden door ons ook niet geschuwd. Maar wij kijken graag verder dan onze neus lang is, steken die neus met gemak ergens in en halen geregeld – met onze plek aan de haven – een frisse neus… dat vertaalt zich in onze campagne aanpak: geen project is hetzelfde, onze campagnes daardoor ook niet.