Campagnes, op straat, in de media of op de werkvloer

Van grote publiekscampagnes tot  specialistische en gerichte campagnes. Op straat, in de media, of op de werkvloer… wij voelen ons overal thuis. Traditioneel, sociaal, virtueel, guerilla… geen middel is ons vreemd of te veel.

zootz moves. Mensen in beweging krijgen is ons levenswerk. Wie, wat, waar en dan vooral hoe! Daartoe tuigen wij hele campagnes op. Publiekelijk of intern, plaatselijk of internationaal, besloten of openbaar, …  zootz verstaat de kunst ieder idee, product of bedrijf op het juiste moment, op het goede podium en met het gewenste geluid voor het voetlicht te brengen. Een krant, tijdschrift en vakblad zijn voor ons net zo belangrijk als een online community, internet forum en social network.

In de strijd om aandacht van de drukbezette klant of ongeduldig publiek verdringen beelden, tweets, mails, brochures en websites elkaar. We communiceren wat af tegenwoordig! Men wil uitingen die opvallen en blijven hangen. Niemand wil uit de toon vallen, maar de juiste snaar raken blijkt vaak lastig. Een duidelijke boodschap formuleren is geen hogere wiskunde, het vraagt om goed verstand, zelfvertrouwen en overtuigingskracht. “Never solo behind the singer”.